پارس ناز پورتال

ویژگی های زنان جذاب از دید مردان + نکات افزایش جذابیت

ویژگی های زنان جذاب از دید مردان + نکات افزایش جذابیت

ویژگی های زنان جذاب از دید مردان + نکات افزایش جذابیت 

دراین پست درباره ویژگی هایي صحبت می کنیم کـه زنان را در دید مردان جذاب نشان می دهد، بطور کلی آقایان از این تیپ زنانی کـه در ادامه توصیف شان می کنیم خوششان می آید. اگر بخواهیم بطور کلی جذابیت را بیان کنیم باید بگوییم جذابیت چیزی نیست کـه مـا خوشمان می آید بلکه چیزهایی در مورد مـا اسـت کـه دیگران دوستش دارند. در ادامه هم چنان با پارس ناز همراه باشید.

 

عزت نفس بالا یکی از ستون هاي اصلی ارتباط سالم با دیگران و بخشی از تقریباً هر هدف و دستاوردی در زندگی مـا اسـت. بـه علاوه، عزت نفس بالا و قدرت درونی هر زنی را تبدیل بـه انسانی جذاب می کند. بنابر این خیلی مهم اسـت کـه روی عزت نفس و قدرت خود کار کرده و تغییرات مثبتی در خود ایجاد کنیم. اما ویژگی هاي زنان قوی و جذاب چـه هستند و چـه تغییراتی باید در خود ایجاد کنیم؟

 

بپذیرید کـه وادار نیستید از هر نظر بی نقص باشید

اینروزها زنها این فشار را روی خود احساس می کنند کـه باید از نظر شغلی یا زندگی خانوادگی همه ی چیز تمام باشند و اگر اینطور نباشد، این مسأله را نوعی شکست میدانند. اما مـا نمیتوانیم در طول زندگی مان همه ی ي کارها را کامل، عالی و بی نقص انجام دهیم.

ویژگی های زنان جذاب از دید مردان + نکات افزایش جذابیت

بـه هر موفقیتی کـه در زندگی تان برسید قطعا سزاوار تحسین هستید. شـما باید راه خودتان را پیدا کنید و تلاش تان رابه آن معطوف کنید. شـما می توانید بدون آنکه انسان همه ی فن حریفی باشید، هم از نظر خودتان و هم از نظر دیگران واقعا عالی باشید.

 

در مورد ظاهرتان کیفیت را فدای هزینه نکنید

خرید از حراج ها و فروشگاه هاي ارزان قیمت ایرادی ندارد، اما خیلی بهتر اسـت کـه بجای ده جنس کم کیفیت و ارزان قیمت، با همان مقدار پول یک جنس باکیفیت بخرید کـه احتمالا بیشتر از جنس هاي ارزان قیمت عمر خواهد کرد.

ویژگی های زنان جذاب از دید مردان + نکات افزایش جذابیت

در خرید لوازم آرایش هم حتماً از محصولات کم کیفیت پرهیز کنید چون لوازم آرایشی روی پوست و سلامت شـما تأثیر می گذارند، یعنی دو چیزی کـه جایگزینی برای انها وجود ندارد.

 

رابطۀ سالمی با بدن خود داشته باشید

علاوه بر آنکه باید بـه بدن خود عشق بورزید و آنرا همانطور کـه هست بپذیرید، باید تصمیم هاي درستی هم در مورد آن بگیرید. مردم همیشه دوست دارند غفلت خود از سلامتی شان رابا این فکر کـه «مـن چیزی جدا از بدنم هستم» توجیه کنند.

ویژگی های زنان جذاب از دید مردان + نکات افزایش جذابیت

اما این تصور اشتباه اسـت. بدن شـما بخشی از وجود شـما اسـت و تا پایان عمر همراه شـما میماند، بنابر این دست از بدرفتاری با بدنتان بردارید و فست فود و رژیم هاي غذایی و ورزش هاي ویرانگر را کنار بگذارید. سلامت روح و جسم شـما در گرو تعادل اسـت.

 

اجازه ندهید سن تان تعیین کنندۀ کیفیت زندگی تان باشد

احتمالا شـما هم مانند تعداد زیادی از مردم با این ذهنیت بزرگ شده اید کـه همه ی ي چیزهای خوب برای کوچک ترین عضو خانواده اسـت یا آنکه پدر و مادرتان همیشه تأکید زیادی روی احترام بـه مسن ترها داشته اند. اما شـما کجای این طرز فکرها هستید؟ شـما تنها کسی هستید کـه می توانید دراین مورد تصمیم بگیرید.

ویژگی های زنان جذاب از دید مردان + نکات افزایش جذابیت

شـما می توانید اسانی تان را درون یک جعبه ي ذهنی کناری بگذارید، تا ۶۰ سالگی صبر کنید و همه ی ي زندگی تان رابا زحمت سپری کنید. اما زندگی همین چیزی اسـت کـه حالا در جریان اسـت. هیچ کدام مـا نمی‌دانیم در آینده چـه اتفاقی خواهد افتاد. این وظیفه ي خود شـما اسـت کـه از همین امروز زندگی بهتری را شروع کنید و اینکار رابه آینده موکول نکنید.

 

عاشق ورزش کردن باشید

شـما می توانید هر نوع ورزشی رابه هر مقدار زمانی کـه برایتان مناسب اسـت را انجام دهید. بدن مـا برای انجام فعالیت فیزیکی طراحی شده اسـت و این همان چیزی اسـت کـه مـا را شاد می کند. وقتی ورزش میکنید اندورفین ها «هورمونهای شادی آور» در مغزتان تولید می شوند.

ویژگی های زنان جذاب از دید مردان + نکات افزایش جذابیت

طبیعی اسـت از زمانی کـه شروع بـه ورزش کردن کنید، روزهای اول بشما سخت خواهد گذشت. بیست و یک روز بخود فرصت دهید «مدت زمان لازم برای ایجاد یک عادت» تا روزهای سخت ابتدای کار بگذرند و بـه قسمت هاي خوب آن برسید. هم چنین ایده ي گرفتن تصاویر اصطلاحا «قبل و بعد» هم می تواند انگیزه بخش باشد و اعتماد بـه نفس زیادی بشما بدهد.

 

نقص هایتان را بپذیرید

هیچ انسانی کامل نیست و این مسأله در مورد شـما هم صدق می کند. حتی سلبریتی ها هم بی نقص نیستند. بنابر این با نقص هایتان مواجه شوید. این نقص ها در این کـه بتوانید انسان فوق العاده اي نباشید خللی وارد نمی کنند. در حقیقت همین نقص ها هستند کـه از شـما یک انسان می سازند.

ویژگی های زنان جذاب از دید مردان + نکات افزایش جذابیت

پذیرش این مسأله می تواند شـما را از قید و بند فکر کامل بودن و تلاش برای آن آزاد کند. بـه علاوه این مسأله بشما کمک می کند بـه گونه اي با نقص هایتان برخورد کنید کـه شـما را از داشتن روابط و زندگی باکیفیت محروم نکنند.

 

بـه دنبال استعدادهایتان بروید و مهارت کسب کنید و بـه خودتان افتخار کنید

 

دراین دنیای بزرگ و وحشتناک مـا اغلب احساس می کنیم آسیب پذیر و بی دفاع هستیم. شبکه هاي اجتماعی اغلب این احساس را در مـا بـه وجود می آورند کـه زندگی، ظاهر و موفقیت هاي دیگران بهتر از مال مـا هستند و مـا دائماً فراموش می کنیم کـه شبکه هاي اجتماعی فقط ظاهر زندگی آدم ها را نشان می‌دهند، نه باطن و واقعیت آنرا.

ویژگی های زنان جذاب از دید مردان + نکات افزایش جذابیت

استعدادها و توانایی هایتان را روی کاغذ بنویسید؛ همه ی ي چیزهایی کـه در انها عالی هستید. خواهید دید کـه شـما حتی در بدترین روزهای زندگی تان هم از آنچه تصور میکنید قوی‌تر هستید. اگر نگاه تان بـه خودتان بیش از حد انتقادی اسـت و نمیتوانید خودتان را تحسین کنید، از دوستان تان کمک بخواهید. آنها خوب میدانند کـه چرا شـما را دوست دارند.

 

وقتتان را برای کسانی هدر ندهید کـه برایتان ارزش قائل نیستند

 

شـما همکلاسی ها و همکاران تان را انتخاب نمی‌کنید اما بقیه ي اوقات زندگی تان متعلق بـه خودتان اسـت. این زمان رابا کسانی هدر ندهید کـه احساس بدی بشما میدهند

ویژگی های زنان جذاب از دید مردان + نکات افزایش جذابیت

یا احساسی کـه شایستگی اش را دارید از شـما دریغ می کنند. بـه کارهایی کـه علاقه اي بـه انجام شان ندارید نه بگویید. این مهارت ارزش بسیار زیادی دارد و نشان دهنده ي بلوغ روانی شـما اسـت.

 

مسئولیت حفظ سلامتی تان را بر عهده بگیرید

اگر بیشتر از هجده سال سن دارید، حالا از نظر قانونی هیچ کس مسئول مراقبت از شـما نیست. هر چـه زودتر این مسئولیت رابه عهده بگیرید، زندگی بهتری خواهید داشت. ممکن اسـت از دندان دکتر ها و دکترها وحشت داشته باشید

ویژگی های زنان جذاب از دید مردان + نکات افزایش جذابیت

اما بخاطر داشته باشید کـه وظیفه ي انها کمک بشما اسـت و وقتی از وضعیت سلامتی تان باخبر باشید، نیمی از مسیر حل مشکل را طی کرده‌اید.

 

اجازه ندهید دیگران شـما را وادار بـه کارهایی کنند کـه دوست ندارید

 

شرکت دریک مهمانی فقط بخاطر آنکه دوستان تان هم بـه آنجا می‌روند یا ادامه دادن رابطه ي خود با یک شخص بخاطر آنکه خانواده ي شـما وی را دوست دارند «در حالی‌کـه خودتان علاقه اي بـه او ندارید» واقعا آزاردهنده اسـت. مسأله ي فشار جمعی فقط مشکل نوجوان ها نیست و همه ی ي مـا هرروز با این مسأله بـه شکل مد رو بـه رو هستیم.

ویژگی های زنان جذاب از دید مردان + نکات افزایش جذابیت

اما زمانی کـه تصمیم بگیرد بر اساس اولویت ها و احساس خودتان تصمیم بگیرید، در نهایت بازرسی زندگی تان رابه دست میگیرید کـه البته این مسأله مسئولیت بیشتری بـه دنبال دارد. دراین حالت، بـه هر هدفی کـه دست پیدا کنید، رضایتمندی بیشتری خواهید داشت، چون کسی جز شـما در آن نقش نداشته.

 

برای زمان احترام قائل باشید

بعضی ها وقت نشناسی خودرا آن گونه توجیه می کنند کـه دیر کردن کلاس زیادی دارد و نشان می دهد انها آدم پر مشغله اي هستند اما دیگران اینکار را بی احترامی میدانند.

ویژگی های زنان جذاب از دید مردان + نکات افزایش جذابیت

از طرفی، زمان تنها سرمایه اي اسـت کـه جایگزینی برای آن وجود ندارد. اگر زمان خود رابه درستی مدیریت کنید بـه چیزهای زیادی دست پیدا خواهید کرد و بهتر می توانید اتفاقات زندگی تان را بازرسی کنید.

 

گاهی بـه خودتان استراحت دهید

ویژگی های زنان جذاب از دید مردان + نکات افزایش جذابیت

استراحت برای سلامت جسمی و روحی ضروری اسـت. خواب مناسب، انجام کارهای مورد علاقه و اختصاص دادن زمانی از روز بخود، تأثیر مثبتی روی جسم و روح شـما دارد. اگر حال خوبی نداشته باشید نمی‌توانید هیچ کاری را درست انجام دهید.

 

از سوءاستفاده هاي دیگران آگاه باشید و جلوی آنها را بگیرید

 

وقتی گرفتار سوء استفاده ي دیگران می شوید، مشکلات پیش آمده را تقصیر دیگران می دانید و قربانی بودن تان را می پذیرید.

ویژگی های زنان جذاب از دید مردان + نکات افزایش جذابیت

اما شـما باید از سوء استفاده هاي دیگران آگاه باشید و بـه قربانی بودن عادت نکنید، چون اینکار کمکی بـه بالا رفتن عزت نفس تان نمیکند.

 


 

و در ادامه چند نکته برای افزایش جذابیت

جذابیت ظاهری برای هر شخصی شاید معنای متفاوتی داشته باشد. اما با اضافه کردن چند مورد بـه ظاهرتان و رعایت چند نکته قبل از خرید، شـما هم می توانید بـه یک فرد جذاب تبدیل شوید. شاید قبلا هم از خودتان پرسیده‌اید کـه چـه چیز باعث شده تا شخصی در مهمانی انقدر جذاب دیده شود. یا چطور میتوان بدون زرق و برق زیادی، شیک و خوش‌لباس بنظر رسید.

 

نخستین نگاه بـه چهرۀتان می‌افتد

برای شروع بـه سراغ ورود شـما میرویم. ورود شـما خیلی مهم اسـت! این کـه چطور بـه یک مهمانی وارد میشوید، نخستین تاثیر را بر روی دیگران را میگذارد پس لبخند را فراموش نکنید چراکه هیچ کس از شخصی کـه با اخم وارد می شود انرژی مثبت نمیگیرد. سعی کنید صاف بایستید و سرتان را بالا بگیرید تا مطمئن شوید همه ی صورت و لبخند شـما را می بینند. شاید دانستن چند نکته درباره زبان بدن «Body Language» خیلی هم سخت نباشد.

 

از عینکی آفتابی کـه بر چشم می گذارد شروع می کنیم. آیا شـما میدانید یک عینک آفتابی جذاب چـه ویژگی‌هایي دارد؟ اول از همه ی عینک آفتابی باید بـه صورت شـما بیاید. خیلی مهم اسـت کـه تمام اجزا صورت خودرا هنگام خرید درنظر بگیرید. عینک شـما باید برای بینی، ابروها، پیشانی و گونه‌هاي شـما مناسب باشد. قبل از خرید، بهتر اسـت مدل‌هاي مختلف عینک را روی صورت خود امتحان کرده باشید تا کاملا با فرم صورت خود آشنا شوید.

 

این موضوع بشما کمک میکند تا خیلی سریع‌تر بـه سراغ عینک مناسب خود بروید و خیلی آسان برای خرید انواع مدلهای عینک آفتابی بـه فروشگاه‌هاي اینترنتی سر بزنید. بعضی از صورت‌ها با عینک گرد بسیار جذاب میشوند. بعضی دیگر از صورت ها مخصوصا صورت‌هاي استخوانی، برای جذاب‌تر شدن، یک عینک مربع مستطیل احتیاج دارند کـه با زوایای صورتشان هماهنگ باشد.

ویژگی های زنان جذاب از دید مردان + نکات افزایش جذابیت

طراحان در ساخت عینک‌هاي جدید خلاقیت بـه خرج داده‌اند و عینک‌هاي فانتزی و مدرنی با ترکیبی از رنگ‌ها و جنس‌ هاي مختلف طراحی کرده‌اند. باتوجه بـه این کـه شـما از چـه نوع فریم عینکی خوشتان می آید، میتوانید یک عینک با فریم فلزی مستطیل کـه بسیار ظریف طراحی شده اسـت انتخاب کنید یا شاید یک عینک گربه‌اي با فریم کائوچو دل شـما رابه دست بیاورد.

 

هم چنین عینک‌هاي چوبی دست ساز امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. جنس و بافت چوب همیشه جذاب اسـت و طراحان با استفاده از زیبایی طبیعی چوب، عینک‌هاي جذاب و خاصی طراحی کرده‌اند. برای این کـه بهترین فریم برای فرم چهره خودرا شناسایی کنید میتوانید بـه این صفحه نگاهی بیاندازید. این کـه چـه بودجه‌اي برای خرید عینک درنظر گرفته‌اید بسیار مهم اسـت.

 

چرا کـه اگر دست شـما برای خرید باز باشد میتوانید بـه سراغ برندهای درجه یک و سرشناس مثل ریبن، پلیس و تونیو لامبورگینی بروید. با خرید از این برندها دوستان و اطرافیان شـما بـه خوبی می‌فهمند کـه شـما چـه ارزشی برای ظاهر و پوشاک خود قائل هستید. اما برندهای دیگری هم هستند کـه عینک‌هاي زیبا با قیمت مناسب عرضه می کنند.

 

نگاه دوم بـه اکسسوری خود فکر کنید

خیلی مهمه در لحظه‌اي کـه در مهمانی یا بیرون از شـما ساعت را می‌پرسند، بجای این کـه موبایلتان را از جیبتان در بیاورید، یک ساعت مچی شیک بـه دست بسته باشید. افراد خوشتیپ هرگز ساعت را فراموش نمیکنند. یک ساعت برازنده نقش بسیار مهمی در زیبایی ظاهر هر شخص دارد. اما ساعت برازنده چـه ساعتی اسـت؟ ساعتی کـه شیک و رسمی باشد و یک سر و گردن از ساعت‌هایي کـه تا حالا داشته‌اید بالاتر باشد.

 

فرقی ندارد کـه شـما خانم باشید یا آقا، همه ی مـا بـه یک ساعت بجز ساعت روزمره و یا ساعتی کـه هنگام ورزش بـه دست می‌بندیم، نیاز داریم. یک ساعت کـه شیک و رسمی باشد و با لباس‌هاي مهمانی مـا هماهنگ باشد. در فروشگاه‌ها، انواع ساعت مچی هاي مردانه و زنانه وجوددارد اما قطعا نمیتوان هر ساعتی رابا لباس رسمی ست کرد. یک ساعت مچی رسمی و عقربه‌اي شـما را برازنده میکند.

ویژگی های زنان جذاب از دید مردان + نکات افزایش جذابیت

و بدون زرق و برق توجه همه ی رابه خود جذب می‌‌کند. لازم نیست حتماً صفحه بزرگی داشته باشد تا جلب توجه کند، اتفاقا یک ساعت مچی هرچقدر قطر کمتری داشته باشد آسان‌تر از مچ آستین شـما بیرون می آید و خود نمایی می کند. صفحه ساعت مچی شـما می تواند گرد، مستطیل یا مربع باشد. این موضوع بـه فرم دست و سلیقه شـما بستگی دارد. اگر درکنار شیک بودن بـه دنبال لوکس و گران قیمت بودن ساعت هم هستید.

 

گرانبهاترین ساعت‌ها ساعت‌هایي هستند کـه بدنه آن‌ها از جنس طلا یا نقره ساخته میشوند. نحوه نمایش اعداد در برخی‌ از ساعت‌ها ممکن اسـت بـه صورت خط، اعداد رومی یا انگلیسی باشد. برندهای معتبر عرضه کننده ساعت مچی‌، همبند چرم و همبند فلزی را برای ساعت مچی عرضه میکنند کـه بی‌شک هردو جذابیت بسیار زیادی دارند، اما مـا پیشنهاد میکنیم همیشه بند چرمی را انتخاب کنید.

 

نگاه سوم همه ی چیز دیدنی نیست

اما چیزی کـه بعد از ظاهر و زیورآلات یک شخص تاثیر گذار اسـت، بوی عطر اوست کـه در فضا می‌پیچد. عطر و ادکلن رایحه‌اي اسـت کـه خانم‌ها و آقایان برای افزایش جذابیت و زیبایی خود استفاده می کنند. عطرها می توانند حال و هوای مـا را عوض کنند و یا یک خاطره را در ذهن مـا بیدار کنند. امروزه هزاران عطر مختلف در بازار وجوددارد کـه طراحان برای سلیقه‌ها و روحیه‌هاي مختلف طراحی کرده‌اند.

 

برای آنکه بدانید چـه عطری برای شـما مناسب اسـت و چـه عطری شـما را جذاب‌تر میکند، مـا شـما را راهنمایی می کنیم. هر عطر شامل نت‌هاي مختلفی می شود. این نت‌ها بـه سه لایه تقسیم میشوند: نت اولیه یا پایه، نت میانی و نت پایانی کـه همگی این نت‌ها درکنار هم یک رایحه خاص را می‌سازند. برای مثال یک عطر ممکن اسـت رایحه‌اي بر پایه گل داشته باشد.

 

و ساختار رایحه آن شامل گل رز، شکوفه‌ي پرتقال و گل یاسمین باشد. عطر دیگری ممکن اسـت ساختار رایحه آن میوه‌اي باشد. دراین صورت نت‌هاي پایه آن میتواند شامل میوه‌هایي مثل سیب، پرتقال ماندارین و نارنج باشد. عطرها میتوانند رایحه‌اي گرم، خنک، تلخ، شیرین، تند یا خوراکی داشته باشند. انتخاب رایحه عطر کاملا بستگی دارد بـه سلیقه شـما و البته آب و هوای محل زندگی‌تان و این کـه در چـه فصلی هستید.

 

اصلا مهم نیست کـه خانم هستید یا آقا چون می توانید بعد از مشخص کردن رایحه‌هاي مورد علاقه‌تان عطر مورد پسند خودرا از میان برندهای مختلف انتخاب کنید. برندهای عطر بسیار زیاد هستند و عده اي از برندها بیش از یک قرن اسـت کـه بـه تولید عطر مشغول هستند. بهترین انواع ادکلن هاي مردانه و زنانه را عطرسازانی مثل Jacques Polge، Ann Gottleib و Calice Becker ساخته‌اند.

ویژگی های زنان جذاب از دید مردان + نکات افزایش جذابیت

اما عطرسازان جوانی هم هستند کـه با ساختن عطری جدید توانسته‌اند مردم را برای خرید عطر جدید مشتاق کنند. عطرها با غلظت‌هاي مختلف عرضه می شوند. هرچه غلظت عطر بیشتر باشد ارزش آن بیشتر شده و عطر گرانتر می شود. عطرهای غلیظ بویی قوی‌تر و ماندگاری بالاتری دارند. اگر بودجه‌اي کـه برای خرید عطر درنظر گرفته‌اید را کمی بیشتر کنید میتوانید عطری با رایحه‌اي ماندگار تر و پخش بوی بهتر خریداری کنید.

 

عطری کـه فضا را پر کند و پس از ترک کردن اتاق هم در آن فضا باقی بماند. حتماً قبل از خرید عطر بوی آنرا امتحان کنید تا مطمئن شوید کـه همان بویی اسـت کـه شـما دوست دارید و ازآن لذت می برید. ابتدا عطر را از شیشه آن بو کنید. اینکار بشما اجازه می دهد تا یک ایده کلی از بوی عطر بـه دست آورید. سپس عطر را روی پوست خود امتحان کنید.

 

با رعایت این نکات شـما نسبت بـه گذشته جذاب تر خواهید شد، اما نباید این نکته را فراموش کنید کـه جذابیت فقط بـه ظاهر نیست و یک شخص جذاب، برخورد و رفتار جذاب هم دارد. این کـه مـا چـه بگوییم، چطور حرف بزنیم و یا چطور آداب رفت و آمد را رعایت کنیم، دیگران را تحت تاثیر قرار می دهد و باعث میشود کـه بعد از برخوردهای اولیه گذشت زمان هم جذاب بمانیم.