پارس ناز پورتال

بهترین برند ماربل شیت

مجموعه : دکوراسیون
بهترین برند ماربل شیت

ماربل شیت متریالی از جنس pvc و درصدی پودر سنگ است که با طرح های سنگ و سمنت در بازار ارائه شده و به دلیل شباهت طرح و ابعاد آن به سنگ اسلب، با نام سنگ مصنوعی نیز شناخته می شود.

 

این دیوار پوش کاملا ضد آب بوده و برای دیوار TV، بدنه حمام و سرویس بهداشتی، بین کابینتی و دیوار آشپزخانه، راه پله، راهرو و … کاربرد دارد. ابعاد هر ورق ماربل شیت 122 × 280 سانتی متر می باشد که معمولا در دو ضخامت 2,5 و 3,7 میلی متر موجود است.

 

این متریال توسط چندین شرکت مختلف با کیفیت های متفاوت در بازار عرضه می شود. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا بهترین برند ماربل شیت از نظر کیفیت، خدمات و قیمت را بررسی کنیم.

 

بهترین برند ماربل شیت چیست؟

ماربل شیت دکور شرق از پی وی سی درجه یک و 3 لایه لاک UV (لایه محافظ) تولید شده که در برابر ضربه و خش مقاوم است؛ همچنین با بیش از 40 کد متنوع، در طرح های سنگ و سمنت (سیمانی) ارائه می شود.

بهترین برند ماربل شیت چیست؟

دکور شرق، این متریال را با قیمت دست اول و نصب شرکتی در شهر های تهران، کرج و مشهد ارائه می کند. فروش ماربل شیت در مجموعه دکورشرق بدون واسطه انجام می شود و برای مشاهده طرح ها و خرید این دیوار پوش می توانید از طریق لینک decorshargh.com به سایت دکور شرق مراجعه کرده یا با شماره 09193665391 در ارتباط باشید.

 

ماربل شیت های ارائه شده توسط این برند، به علت کیفیت مواد اولیه استفاده شده در ساخت آنها، امکان ایجاد سوراخ با دلر و نصب باکس و … را دارند و ترک نمی خورند.

 

خرید حضوری از بهترین شرکت ماربل شیت

برای خرید حضوری در شهرهای تهران و مشهد، می توانید به شوروم دکور شرق مراجعه کنید.

 

شعبه تهران: صادقیه، بلوار اباذر، نبش بوستان غربی سوم، ساختمان آیسان، ورودی اداری، طبقه اول واحد 106

 

شماره تماس: 09193665391

02144015543

شعبه مشهد: چهار راه ابوطالب، ابوطالب 1، نبش شهید خیاطی 3

شماره تماس: 09152583759

05137050214

 

ویژگی های ماربل شیت

  • کاملا ضد آب و قابل شستشو است. (برای محیط های مرطوب مانند حمام و سرویس بهداشتی کاملا مناسب است)
  • قیمت آن یک پنجم سنگ های اسلب می باشد.
  • طول عمر مفید ماربل شیت حدودا 15 – 20 سال است.
  • به دلیل ابعاد بزرگ، ظاهر یکپارچه ای بعد از نصب دارد.
  • در عین مقاومت بالا، وزن آن سبک بوده و باعث کاهش بار مرده ساختمان می شود.
  • به دلیل آنتی باکتریال بودن سطح ماربل شیت و نصب آسان، برای محیط های درمانی و بهداشتی کاربرد دارد.
  • سطح آن ضد ضربه و ضد خش می باشد.

روش نصب دیوار پوش ماربل شیت

روش نصب دیوار پوش ماربل شیت

نصب ماربل شیت با استفاده از چسب مخصوص (چسب پلی اورتان بدون اسید) انجام می شود و برای برش ورق ها می توان از کاتر یا دستگاه سنگ فرز استفاده کرد. دقت داشته باشید که در شهر های تهران، کرج و مشهد می توانید نصب این متریال را به متخصصان دکور شرق بسپارید.

 

(این متریال را می توان بر روی سطوح مختلف مانند کاشی و سرامیک های قدیمی، رنگ، گچ، سنگ و ام دی اف نصب کرد؛ البته در نظر داشته باشید در صورت وجود برجستگی های زیاد بر روی سطح زیر کار، بهتر است زیرسازی انجام شود.)

 

مقاومت ماربل شیت در برابر ضربه و خش

 

همانطور که گفته شد بر روی ماربل شیت دکور شرق 3 لایه لاک UV (لایه محافظ) قرار گرفته که باعث بالا رفتن مقاومت در برابر ضربه و خش خواهد شد. دقت داشته باشید که در استفاده عادی و روزانه ماربل شیت آسیب نمی بیند برای نگهداری و طول عمر بیشتر، از کشیدن یا برخورد اشیا نوک تیز روی سطح آن خودداری کنید.

 

تفاوت ماربل شیت 2,5 و 3,7 میلی متر چیست؟

 

هر دو مدل از نظر کیفیت مواد اولیه، لایه محافظ و روکش یکسان هستند اما مدل 3,7 میل به دلیل ضخامت بیشتر، تا حدودی در برابر ضربه مقاوم تر است. همچنین در صورتی که سطح زیر کار صاف نباشد، پیشنهاد می کنیم از مدل ضخیم تر استفاده کنید تا برجستگی ها را بپوشاند.

 

وزن ورق های ماربل

وزن این دیوار پوش نسبت به سنگ و سرامیک بسیار سبک تر بوده و به همین دلیل برای بازسازی دیوار حمام و سرویس بهداشتی، راه پله، راهرو و … یکی از بهترین گزینه ها به شمار می آید و باعث کاهش بار مرده ساختمان خواهد شد. همچنین به دلیل وزن سبک، نصب و جابجایی آن نیز راحت تر است.

 

خلاصه مطلب بهترین برند ماربل شیت

ماربل شیت با برند های مختلفی در بازار عرضه می شود که هر برند از کیفیت متفاوتی برخوردار است که از بهترین برند های آن می توان به ماربل شیت دکور شرق اشاره کرد. شرکت دکور شرق این متریال را با بالاترین کیفیت و قیمت دست اول ارائه می کند. برای خرید در سراسر ایران می توانید با شماره 09193665391 در ارتباط باشید.