پارس ناز پورتال

مشکلات زندگی مادر جوان که بیش از 1000 تاتو روی بدن خود دارد!

مشکلات زندگی مادر جوان که بیش از 1000 تاتو روی بدن خود دارد!

مشکلات زندگی مادر جوان که بیش از 1000 تاتو روی بدن خود دارد! 

در این پست، درمورد مشکلات زندگی مادر جوان که بیش از 1000 تاتو روی بدن خود دارد، صحبت می کنیم. تاتو زدن از دید برخی نوعی هنر و از دید برخی نوعی ناهنجاری محسوب می شود. خالکوبی کردن در فرهنگ های مختلف، با واکنش های مختلف رو به رو می شود. اما در این بین برخی از افراد هستند که بیشتر از سایرین دیده می شوند و ما امروز با یکی از آنها آشنا خواهیم شد.

 

مادر 7 فرزند که بیش از 1000 تاتو روی بدنش دارد

مادر 7 فرزند با بیش از 1 هزار خالکوبی از حضور در مدرسه فرزندانش منع شده است. خالکوبی اغلب باعث مشاجره به خصوص بین افراد در سنین بالا شده است. ملیسا اسلون اولین خالکوبی خود را در بیست سالگی انجا داد و از آن زمان اشتیاق او به اینکار کاهش نیافته است. امروزه او بیش از 1000 خالکوبی دارد و به دلیل ظاهر غیر متعارفش دائماً با انتقاد روبرو می شود.

مشکلات زندگی مادر جوان که بیش از 1000 تاتو روی بدن خود دارد

بیایید بررسی کنیم که این مادر قوی 7 فرزند چگونه نظرات مردم را در خود هضم می کند و پای صحبت های او بنشینیم. باید بگوییم که خالکوبی های صورت چالش های مختلفی از جمله بیکاری را برای ملیسا به همراه داشته است. تاتوهای گسترده بدن ملیسا صورت و تقریباً تمام بدن او را می پوشاند. به همین دلیل هم در نگاه اول ممکن است کمی غیر عادی به نظر برسد.

 

برخی از خالکوبی های او به دلیل ماهیت ابتدایی و فاقد ظرافت هنرمندان حرفه ای است. این تاتوهای او به عنوان “خالکوبی زندان” شناخته می شوند. او قبلاً کار تمیز کردن توالت را برعهده داشت. اما او می‌گوید که اکنون نمی‌تواند شغل مشابهی پیدا کند. زیرا خالکوبی هایی که دارد صورت و بدن او را می‌پوشاند.

 

بیشتر بخوانید: پسری که با خالکوبی به شیطان تبدیل شد می خواهد سیاستمدار شود!

 

پیدا نکردن شغل به دلیل داشتن خالکوبی

حالا این مادر در تلاش است تا شغلی با دستمزد پیدا کند. ولی نمی تواند اینکار را انجام دهد، زیرا مردم در مورد نگاه جوهری او قضاوت می کنند. اسلون در مصاحبه خود می گوید: «من نمی توانم شغلی پیدا کنم. من برای تمیز کردن توالت های محل زندگیم درخواست کار دادم و به خاطر خالکوبی هایم مرا قبول نمی کنند.»

پیدا نکردن شغل به دلیل داشتن خالکوبی

او به دلیل ظاهرش حتی نمی تواند یک مربی رانندگی پیدا کند تا بتواند گواهی نامه بگیرد. ملیسا توضیح داد: «من در یک مکان کاملاً منزوی زندگی می‌کنم و باید به شریک زندگیم، ویل، تکیه کنم تا مرا به اطراف برساند. من الان ماشین دارم و فقط میخواهم درس بخوتنم تا بتوتنم امتحان رانندگی بدم. من می دانم که آنها از ظاهر من ناراحت هستند، اما این نباید مهم باشد.

 

بیشتر بخوانید: بدترین تتو های دنیا که نباید روی بدن تان حک کنید!

 

عدم دریافت گواهی نامه رانندگی به دلیل داشتن خالکوبی

ملیسا می گوید: این چیزی است که بیشتر عمرم را با آن زندگی کرده‌ام، اما نباید اتفاق بیافتد. او در ادامه ماجرایی را بازگو کرد که در آن یکی از مربیان هنگامی که او را در ماشین دید، به طرز مشهودی آشفته ظاهر شد و تلاش کرد تا ارتباط چشمی با او برقرار نکند. مادر 46 ساله گفت: همه از من می ترسند. من ترسناک نیستم، شیطان نیستم، فقط ظاهرم با دیگران فرق دارد.

 

در جایی دیگر، ملیسا اشاره کرد که یک مربی از چهره‌ او که به شدت خالکوبی شده، موهای سبز، و پیرسینگ های فلزی او چنان متحیر شده بود که نمی‌توانست صبر کند تا درس را به پایان برساند و از وسیله نقلیه خارج شود. او همچنین از حضور در رویدادهای مدرسه فرزندانش منع شده است. این مادر فاش کرد که با اضطراب و افسردگی دست و پنجه نرم می کند.

 

بیشتر بخوانید: 10 مهم ترین عوارض تاتو کردن | ممنوعیت های تاتو زدن روی بدن

 

عدم اجازه حضور در مدرسه به دلیل داشتن خالکوبی

ملیسا که دارای فرزندان 8 تا 24 ساله است، متأسفانه از شرکت در نمایشنامه‌های مدرسه بچه‌های خودش برای جلوگیری از ایجاد مزاحمت برای سایر کودکان منع شده است. او کاملاً از انتقاد مردم متحیر است. وی می گوید نمی تواند بفهمد که چرا مردم حتی به فکر خالکوبی های او هستند. او ادامه می دهد: مردم گفته‌اند که من هرگز در زندگی‌ام شغلی نداشته‌ام، اما یک‌بار کار داشته‌ام و این کار زیاد دوام نیاورد.

عدم اجازه حضور در مدرسه به دلیل داشتن خالکوبی

اگر کسی به من پیشنهاد کاری می داد، می رفتم و کار می کردم – آن پیشنهاد را قبول می کردم. باید بگوییم که با وجود تمام مبارزات ملیسا، اما او باز هم نمی‌خواهد از اشتیاق خود دست بکشد. ملیسا می‌گوید علی‌رغم تلاش‌هایش برای یافتن کار، هنوز حداقل 3 خالکوبی جدید در هفته انجام می‌دهد و خود را «معتاد به تاتو زدن» توصیف می‌کند.

 

او گفت: اگر به 70 سالگی هم برسم، هنوز آنها را خواهم گرفت. هر ذره از پوستم که پوشیده می‌شود احساس خوبی دارم، حتی اگر آبی‌تر شوم، شبیه یک اسمورف خواهم بود و این بامزه است نه ترسناک. خالکوبی در واقع نوعی هنر و ابراز وجود است. و در اینجا چند سبک خارق‌العاده وجود دارد که احتمالاً توجه شما را جلب می‌کند. حتی اگر در ابتدا طرفدار تاتو زدن بدن تان نباشید.