پارس ناز پورتال

پسری که با خالکوبی به شیطان تبدیل شد می خواهد سیاستمدار شود!

پسری که با خالکوبی به شیطان تبدیل شد می خواهد سیاستمدار شود!

پسری که با خالکوبی به شیطان تبدیل شد 

پسری که با خالکوبی به شیطان تبدیل شد گفته که حالا می خواهد سیاستمدار شود. این پسر خالکوبی شده «شاخدار» با کره چشم های جوهری می گوید می خواهد وارد دنیای سیاست شود. کارلوس دهاکیز، که یک تتو آرتیست است، از سر تا پا با خالکوبی پوشانده شده و حتی کاشت‌های سیلیکونی در پیشانی خود دارد. او اکنون می‌خواهد یک سیاستمدار باشد و “تفاوت ایجاد کند”.

 

یک تتو آرتیست شاخدار که 85 درصد از بدنش جوهر کاری شده، در حال رقابت برای تبدیل شدن به یک سیاستمدار است. کارلوس دهاکیز، اهل دویتامای کلمبیا، مطمئناً به نظر نمی رسد که بخشی از دولت باشد. این علاقه‌مند به تتو، سال‌ها را صرف اصلاح بدن خود با تغییرات دائمی – از جمله تتو کردن کره چشم – و ایمپلنت‌های پوستی سیلیکونی کرده است.

 

بیشتر بخوانید: بدترین تتو های دنیا که نباید روی بدن تان حک کنید!

 

تتوهای ترسناک پسر کلمبیایی

این مرد جوان گفته که قرار نیست اجازه دهد ظاهر عجیب و غریبش، مانع آرزوهای شغلی او شود. کارلوس در ویدئویی که اخیرا برای هزاران دنبال‌کننده‌اش در شبکه اجتماعی تیک تاک منتشر کرد، علاقه‌اش به سیاست را به اشتراک گذاشت. سپس گفت که می‌خواهد با نامزدی به عنوان نامزد حزب لیبرالیسم جدید، عضو شورای شهر دویتاما شود.

پسری که با خالکوبی به شیطان تبدیل شد 

باید بگوییم که کارلوس علیرغم اشتیاقش برای سیاستمدار شدن، قبلاً توسط بخش‌های محافظه‌کار سخت‌گیر جامعه کلمبیا رد شده بود. این پسر که دیوانه ی تتو است، از این موضوع آگاه بوده، اما تاکید کرد که سیاست یک «مسابقه زیبایی» نیست. او توضیح داده: می دانم که ظاهر من برای مردم کمی غیرعادی است. ولی این نمی تواند مانع حضور من در دنیای سیاست شود.

 

بیشتر بخوانید: تاتوهای ستاره های مشهور چه معنایی دارد؟ | بررسی خالکوبی هالیوودی ها

 

حمایت نزدیکان برای سیاستمدار شدن

کارلوس توضیح می دهد: من تمام زندگی ام را در دنیای هنر بوده ام و خودم را وقف صنعت خالکوبی، اصلاح بدن، رویدادهای عظیم مرتبط با هنر، نه تنها هنر بدن، بلکه تمام کارهای هنری و ورزشی کرده ام. او ادامه داد: من اینگونه هستم زیرا از کودکی وابستگی شدیدی به خالکوبی داشتم. من و امثال خودمان را به این شکل متحول می کنیم.

پسر شیطان نما

ما این کار را انجام می دهیم زیرا ما ذائقه این فرهنگ را داریم و کارمان به ما اجازه می دهد که متحول شویم. و ما این کار را انجام نمی دهیم تا شبیه دیگران شویم یا از یک روند پیروی کنیم، بلکه اینکار تماما مربوط به عشق ما به هنر است. به نظر می رسد که کارلوس قبلاً از طرف عزیزان و طرفداران خود حمایت هایی را کرده است.

 

بیشتر بخوانید: عجیب ترین خالکوبی ها روی بدن افراد مشهور

 

تابوهای جامعه درمورد خالکوبی

کارلوس می‌داند که هنوز «تابو»های زیادی در مورد خالکوبی وجود دارد. او در ادامه صحبت هایش گفته که می‌داند که اولین برداشت «قابل توجه» را از خود به جای می‌گذارد. اما، او امیدوار است که بتواند عموم مردم را متقاعد کند که نامزد مناسبی برای نمایندگی شهرش خواهد بود. وی از دیگران می خواهد که از قضاوت او بر اساس ظاهر فیزیکی خودداری کنند.

خالکوبی ترسناک

در عوض او می خواهد که دیگران بر کارهای خوبی که او می تواند انجام دهد تمرکز کنند. کارلوس بیان کرد: ظاهر فیزیکی نباید خیلی مهم باشد. افرادی هستند که حتی خالکوبی یا پیرسینگ ندارند، ولی واقعاً شما را با اعمال خودشان می ترسانند. بنابراین، باید این را همیشه بدانید که شما در کلمبیا هستید و اینجا هم، تابوهای زیادی در مورد خالکوبی وجود دارد.

 

تنها چیزی که به این افراد می‌گویم این است که سعی کنند کمی بیشتر تحقیق کنند. و مردم را بر اساس اعمالشان قضاوت کنند، نه بر اساس ظاهرشان. زیرا که همه ما از گوشت و استخوان ساخته شده‌ایم. کاندیدای شورای شهر دویتاما مشتاق است تا شهر خود را در “نقشه گردشگری جهانی” قرار دهد. (کاری که او گفت که در 10 سال گذشته تلاش کرده است انجام دهد).

 

بیشتر بخوانید: مدل تاتو | بهترین طرح های تاتو مردانه + معنی نمادهای تاتو (خالکوبی)

 

نباید دیگران را با تتوهایشان قضاوت کنید

کارلوس اغلب برای نیازمندان کمک جمع آوری می کند، خواه جمع آوری اسباب بازی برای کودکان فقیر یا غذا دادن به سگ های ولگرد باشد، کارلوس همیشه فعال است. او اعتراف کرد که فقط می خواهد “تفاوت” ایجاد کند. سپس کارلوس توضیح داد: می دانم که این تغییر بدن برای افرادی که به آن عادت ندارند کمی تهاجمی و توهین آمیز است، اما من هم یک فرد معمولی هستم.

 

من معتقدم تا زمانی که فردی به کسی صدمه نزند، به دیگران بی احترامی نکند و اصول اخلاقی را رعایت کند، نباید اختلاف نظر داشته باشد. اینها گوشه هایی از دفاعیات کارلوس، پسری که با تتو صورت شیطانی درست کرده است بود. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که این افراد برای ایجاد شهرت دست به این اظهار نظرهای عجیب می زنند.