پارس ناز پورتال

ازدواج دختر 29 ساله با مرد 75 ساله میلیاردر! + عکس

ازدواج دختر 29 ساله با مرد 75 ساله میلیاردر! + عکس

ازدواج دختر 29 ساله با مرد 75 ساله 

ازدواج دختر 29 ساله با مرد 75 ساله اینروزها خبرساز شده اسـت. تعداد زیادی از کاربران این ازدواج را فقط برای پول دانسته و از این حرکت انتقاد کرده اند. اما این مدل 29 ساله میگوید کـه عاشق این پیرمرد 75 ساله شده اسـت. در چند سال اخیر اینگونه ازدواج ها بسیار خبرساز شده و کاربران شبکه هاي اجتماعی واکنش هاي گسترده اي رابه اختلاف سنی بالای زوجین نشان داده اند.

 

مقوله ي عشق بـه مرور زمان دستخوش تغییراتی شده اسـت. در گذشته آدم ها انتخاب هاي محدودی برای ازدواج داشتند، بـه ویژه در جوامع کوچک. امروزه اما عشق بیشتر بر پایه ي انتخاب شخصی و آزادی اسـت. بنابر این می‌توان گفت کـه مقوله ي عشق همراه با مـا دچار تغییر و تحول شده اسـت. هر نسلی، نظرات متفاوتی درمورد این ازدواج ها دارند.

 

ولی چـه زوجی با اختلاف سنی فاحش باشند و چـه دو فرد در مراحل مختلف زندگی، عشق می تواند در هر شرایطی راه خودرا باز کند و شکوفا شود. پای رابطه ي خالصانه و عشق کـه در بین باشد، سن بی اهمیت می شود. زیاد می‌شنویم کـه عشق سن و سال و حد و مرز نمی شناسد. البته بسیار از افراد این موضوع را تنها بهانه اي برای توجیه اینکار می‌دانند.

 

ازدواج مدل 29 ساله با میلیاردر 75 ساله

کو انگان، مدل ۲۹ ساله ي ویتنامی بتازگی با وین کتز، کارآفرین ۷۵ ساله ي اهل لس آنجلس ازدواج کرده اسـت. داستان عشق انها از اینستاگرام آغاز شد ودر آنجا بود کـه کو انگان با وین کـه مالک و طراح یک برند کیف بنام Rough Roses اسـت، آشنا شد. انها بعدا در جریان یکی از سفر هـای کاری وین بـه ویتنام با یک دیگر ملاقات کردند و فوراً بـه هم دل باختند.

ازدواج دختر 29 ساله با مرد 75 ساله میلیاردر! + عکس

رابطه عاشقانه ي آنها فراز و نشیب زیادی داشت. علیرغم قهر و آشتی هاي متعدد، این زوج بالاخره با یک دیگر ازدواج کردند. کو انگان قویاً معتقد اسـت کـه وین نیمه ي گم شده ي او اسـت. او می‌گوید: «وین عشق ابدی زندگی مـن اسـت. مطمئنم.» با این حال، رابطه ي آنها در فضای مجازی با انتقادات شدیدی مواجه شده اسـت.

ازدواج دختر 29 ساله با مرد 75 ساله میلیاردر! + عکس

خانم کو انگان نظرات منفی زیادی از سوی کاربران دریافت کرده اسـت. منتقدان کو انگان وی را زنی آهن پرست میدانند کـه تنها بـه ثروت وین علاقه دارد نه خود او و برای بـه ارث بردن ثروت وین با او ازدواج کرده اسـت. ولی کو انگان مدعی اسـت هیچ نیت پنهانی ندارد. این زوج تاکید دارند کـه عاشق هم شده و زندگی خوب و پر از شادی رابا هم اداره می کنند.

 

کو انگان اما از خود در برابر این انتقادات دفاع کرده اسـت. او ادعا کرده: «این رابطه برای مـن همیشه یک چیز قلبی بوده. مـن واقعاً عاشق وین هستم.» بـه علاوه، کو انگان می‌گوید او خود یک مدل موفق اسـت کـه از درآمد خوبی برخوردار اسـت و بدون استفاده از ثروت همسرش هم می تواند هزینه ي زندگی مجللش را تأمین کند.

 

کو نگان و وین در شبکه های اجتماعی

کو انگان و وین فعالیت زیادی در تیک تاک دارند ودر پاسخ بـه نظرات منفی ویدئوهای تمسخرآمیز درست می کنند. ازدواج با اختلاف سنی بالا یکی از مسائلی اسـت کـه در جامعه مورد بحث قرار می گیرد. این اختلاف سنی می تواند چند سال تا چند دهه باشد و بـه وضوح تمایل‌هاي متفاوتی در افراد باعث می شود. ازدواج با اختلاف سنی بالا می تواند مزایا و معایب خاصی داشته باشد.

ازدواج دختر 29 ساله با مرد 75 ساله میلیاردر! + عکس

یکی از مزایا اصلی این نوع از ازدواج، تجربه و سلامت روحی و جسمی فرد مسن‌تر اسـت. زندگی تا حدودی پیچیده‌تر و تجربه‌اي متفاوت‌تر برای افراد مسن‌تر اسـت. از طرفی آن‌ها از تجربه‌ها و دانش خود برای رشد و توسعه شریک جوان‌ترشان بهره‌برداری می کنند. در عین حال، این نوع از ازدواج‌ها نیز با چالش‌ها و مشکلاتی همراه اسـت.

ازدواج دختر 29 ساله با مرد 75 ساله میلیاردر! + عکس

یکی از مسائلی کـه ممکن اسـت پیش آید، اختلاف در تفکرات و نگرش‌ها بـه زندگی اسـت. افراد با اختلاف سنی بالا ممکن اسـت بدلیل تفاوت نسلی و تجربه‌هاي متفاوت، دچار اختلافات و سوءتفاهم‌ها شوند. علاوه بر این، مسائل مربوط بـه فرزندان نیز در ازدواج با اختلاف سنی بالا مطرح می شود. زیرا ممکن اسـت برای شریک جوان‌تر مشکلاتی در تربیت و پرورش این فرزندان بـه وجود آید.

 

واکنش مردم به ازدواج با اختلاف سن بالا چیست؟

واکنش مردم نسبت بـه ازدواج‌هاي با اختلاف سنی بالا ممکن اسـت متنوع باشد و بسته بـه فرهنگ و جامعه‌اي کـه در آن زندگی می کنند، تفاوت داشته باشد. در برخی جوامع، ازدواج با اختلاف سنی بالا بعنوان یک مساله مشکل‌آفرین درنظر گرفته میشود و ممکن اسـت با تعصبات و مخالفت‌هاي قوی از سوی برخی افراد روبرو شود.

ازدواج دختر 29 ساله با مرد 75 ساله میلیاردر! + عکس

در برخی موارد، این نوع از ازدواج‌ها بدلیل تفاوت سنی قابل توجه، می توانند با دیدگاه‌ها و انتظارات متفاوتی در جامعه مواجه شوند. با این حال، در جوامع دیگر، ممکن اسـت بعنوان یک مسئله شخصی و حق خصوصی فردانه درنظر گرفته شود و افراد مختلف با توجه بـه احترام بـه حقوق شخصی، این نوع از ازدواج‌ها را قبول کنند و احترام بگذارند.

 

بطور کلی، واکنش مردم نسبت بـه ازدواج‌هاي با اختلاف سنی بالا میتواند متنوع و متفاوت باشد. بعضی افراد ممکن اسـت این ازدواج‌ها را برای تجربه زندگی یا انتخاب شخصی هر فرد توجیه کنند، در حالی‌کـه برخی دیگر ممکن اسـت نگرانی‌هاي خودرا درباره تفاوت‌هاي سنی و تجربه‌هاي مختلف بیان کنند. بـه هرحال هر شخصی نظر خودش را در اینباره دارد.