پارس ناز پورتال

گران ترین بیمه اعضای بدن ورزشکاران معروف جهان + عکس

گران ترین بیمه اعضای بدن ورزشکاران معروف جهان + عکس

بیمه اعضای بدن ورزشکاران 

در این پست، به بررسی بیمه اعضای بدن ورزشکاران معروف جهان می پردازیم. ورزشکاران معروفی وجود دارند که اعضای بدن خود را با مبالغ هنکفت بیمه کرده اند. این ورزشکاران به دلیل مهارت ها و توانایی های فیزیکی چشمگیر شان شناخته می شوند. آنها اغلب بدن خود را تحت تمرینات سخت و فشار فیزیکی شدید قرار می دهند. با احتمال آسیب، بسیاری از ورزشکاران ترجیح می دهند بدن خود را بیمه کنند.

 

چرا ورزشکاران برای چنین مبالغ هنگفتی اعضای بدن خود را بیمه می کنند؟ در بسیاری از موارد، آسیب شدید می تواند به معنای پایان کار آنها و از دست دادن میلیون ها دلار باشد. آنها با بیمه کردن باارزش ترین اعضای بدن شان، از خود در برابر عواقب مالی و آسیب های تغییر دهنده زندگی محافظت می کنند. علاوه بر این، برای بسیاری از ورزشکاران، بدن آنها بخش مهمی از تصویر و نام تجاری آنها است.

 

زیرا در عصر مدرن، دستاوردهای ورزشی آنها فقط شروع است. برندها از ورزشکاران می‌خواهند که محصولات شان را تبلیغ کنند، که درآمد اضافی خوبی است. بنابراین، حتی اگر اتفاقی بیافتد و نتوانند ورزش را ادامه دهند، با بیمه نامه چیزی برای تکیه کردن دارند. به عنوان مثال، اگر آسیب شدیدی به پاهای رونالدو وارد شود، احتمالاً ظرف چند سال یا حتی چند ماه فراموش می شود.

 

بیشتر بخوانید: قطع کردن دست زن 22 ساله برای دریافت بیمه! + عکس

 

1. بیمه پاهای دیوید بکهام

دیوید بکهام، یکی از مشهورترین نمونه ها است. وی پاهای خود را به مبلغ سرسام آور 70 میلیون دلار بیمه کرده است. آقای بکهام یک فوتبالیست در سطح جهانی بوده و در دهه 1990 سوژه داغ فوتبال بود. او نه تنها به خاطر نمایش شگفت انگیز مهارت هایش در زمین، بلکه به دلیل ظاهر جذاب و حس مدش نیز مشهور بود. ضربات آزاد و پاس های او افسانه ای است.

بیمه پاهای دیوید بکهام

بکهام در باشگاه های بزرگی در سراسر اروپا مانند منچستریونایتد، رئال مادرید، پی اس جی و میلان بازی کرد. بکهام بیمه کامل بدن نیز دارد که 190 میلیون یورو ارزش دارد. هواداران فوتبال بکهام را با ضربات آزاد قدرتمند و دقیقش می شناختند. بنابراین پاهای او در زمین بسیار ارزشمند بود. در سال 2006، درست قبل از جام جهانی بود که او پاهای خودش را در لندن بیمه کرد.

 

البته به نظر می رسد 70 میلیون دلار بیمه، فقط روی یک قسمت از بدنش قرار داده شده است. او یکی از محبوب‌ترین فوتبالیست‌های جهان بود و معاملات حمایتی‌اش با برندهایی مانند آدیداس، پپسی و اچ اند ام تا حد زیادی به چهره و ظاهر فیزیکی او بستگی داشت. بنابراین می توان گفت که آقای بکهام تمام اعضای بدن، حتی صورتش را هم بیمه کرده است.

 

2. بیمه پاهای لیونل مسی

بیمه پاهای لیونل مسی

گران ترین جایزه بیمه ورزشی به لیونل مسی تعلق می گیرد. جای تعجب نیست، زیرا او بهترین بازیکن فوتبالیست در حال حاضر جهان است. لیونل برنده 7 توپ طلا شد و بیش از 800 گل در طول مسابقات رسمی به ثمر رسانده است. گفته می شود مسی پاهایش را به مبلغ باورنکردنی 750 میلیون یورو بیمه کرده است! با این حال، چندین شایعه می گویند این مبلغ فقط برای پای چپ مسی است.

 

بیشتر بخوانید: عجیب ترین کارهای سلبریتی ها | از بیمه اعضای بدن تا گرفتن هدایای عجیب

 

3. بیمه پاهای کریستیانو رونالدو

یکی از بهترین بازیکنان فوتبال تاریخ به نام کریستیانو رونالدو نیز، یکی از ورزشکارانی است که اعضای بدن خود را به قیمت گزاف بیمه کرده است. این بازیکن با استعداد پرتغالی دوران درخشانی در منچستریونایتد و رئال مادرید داشت و در حال حاضر در تیم النصر بازی می کند. او برنده 5 توپ طلا شده و تاکنون بیش از 800 گل به ثمر رسانده است.

 

زمانی که او در سال 2009 به رئال مادرید پیوست، آنها اصرار داشتند که در صورت آسیب دیدگی پاهای او را بیمه کنند. این بیمه 140 میلیون یورو ارزش داشت، اما آیا او به آن نیاز دارد؟ باید بگوییم که این ورزشکار در حال حاضر ثروت هنکفتی دارد. رونالدو همیشه یکی از گران ترین ها و دست نیافتنی ترین ها بوده است. بنابراین 140 میلیون یورو، مبلغ بالایی برای رونالدو محسوب نمی شود.

 

بیمه اعضای بدن جالب دیگر ورزشکاران جهان

در واقع ورزشکاران زیادی از طیف وسیعی از رشته های ورزشی وجود دارند که برای بدن خود بیمه نامه بسته اند. به عنوان مثال، تروی پولامالو، ظاهراً موهای خودش را به مبلغ 1 میلیون دلار در لویدز لندن بیمه کرده است. گفته می شود فرناندو آلونسو، راننده فرمول یک، انگشت شست خود را 13 میلیون دلار بیمه کرده است. این مبلغ هم قابل توجه می باشد.

 

بیشتر بخوانید: بیمه یک میلیون دلاری موهای عجیب این زن + عکس

 

بیمه سبیل مرو هیوز

مورد جالب دیگر هم درمورد یک بازیکن کریکت است. مرو هیوز، بازیکن موفق سابق کریکت نیز فکر می کرد کجای بدنش را بیمه کند. این بازیکن کریکت، در آن زمان سبیل معروف خودش را به مبلغ 370000 دلار بیمه کرد. با این حال، هیوز مدتی است که بازنشسته شده است. این ستاره سابق 61 ساله چند سال پیش در مصاحبه ای ماجرای بیمه موهای صورت خود را تنها یک شایعه دانست.

 

بیمه شکم تاکرو کوبایاشی

تاکرو کوبایاشی، خورنده رقابتی ژاپنی، شکم خود را 100000 دلار بیمه کرد. وی هشت رکورد جهانی گینس به نام خود ثبت کرد که شامل خوردن مقدار زیادی کوفته، هات داگ، بستنی، پیتزا، توینکی، تاکو، همبرگر و پاستا بود. پس از این لیست نه چندان کوتاه، قابل درک است که چرا او احساس نیاز به درخواست بیمه کرد. به هر حال او با زیاد غذا خوردن معروف شده است.

 

بیشتر بخوانید: اعضای بدنی که بیمه شدند از باسن تا ساق پا +عکس

 

بیمه ورزش های فانتزی

بیمه ورزشی فانتزی هم یک چیز واقعی است. برخی از لیگ های ورزشی فانتزی برای محافظت در برابر آسیب های غیرمنتظره بازیکنان، بیمه نامه هایی ارائه می دهند. اگر یک بازیکن کلیدی در یک تیم فانتزی آسیب ببیند، این سیاست مبلغی از پیش تعیین شده را به مالک تیم پرداخت می کند. یکی دیگر از بیمه های عجیب اما قابل درک، بیمه باران است.

بیمه اعضای بدن ورزشکاران

بیمه باران

رویدادهای خارج از منزل، مانند مسابقات تنیس، مسابقات گلف، یا مسابقات نسکار، ممکن است به دلیل آب و هوا لغو یا به تعویق بیفتند و باعث خسارات مالی برای برگزارکنندگان شود. بیمه نامه باران از این خطرات محافظت می کند، هزینه بلیط و غیره را پوشش می دهد. برای مطالعه پست های بیشتر در این زمینه، می توانید به لینک های که در پایین صفحه قرار داده ایم، مراجعه کنید.